Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Κροκοδείλια δάκρυα

Αγαπητέ Λάκη,

Ονομάζομαι Νίκη Λαζαρίδου, είμαι 21 ετών και αυτή την στιγμή που σου γράφω κάθομαι αναπαυτικά μέσα στο σαλόνι ενός πανεπιστημίου στην Αγγλία.
Είμαι εδώ μόνο για 5 μήνες αλλά ήδη νιώθω αυτό που μου έλεγαν οι γονείς μου, αυτό που μου είπαν οι γιαγιά μου και ο παππούς μου... η Ελλάδα είναι η μητέρα που πουλάει τα παιδιά της. Γιατί νιώθω έτσι;

Η Ελλάδα δεν είναι μητέρα,δεν είναι άνθρωπος,είναι γη,χώμα,βουνά,θάλασσα και ποτάμια...Είναι γεωγραφικός χώρος!!!Το ελληνικό κράτος από την άλλη είναι νομικό πρόσωπο και εσένα σε έχει ΧΕΣΜΕΝΗ,σε θυμούνται κάθε 4 χρόνια οι εξουσιαστές αυτού του τόπου για να σου πάρουν την ψήφο στο όνομα της πατρίδας,της θρησκείας και της οικογένειας και μετά σε ξεσκίζουν στην φορολογία και συ τους στηρίζεις!(ΔΑΠ ολέ ΔΑΠ ολέ αγαπητή Νίκη ή κάνω λάθος;).Άρα μην τα βάζεις με την Ελλάδα αλλά με τους εξουσιαστές του Ελληνικού κράτους!

Πριν έρθω εδώ έκανα αιτήσεις για τα πανεπιστήμια στην Αγγλία και τα περισσότερα από αυτά με δέχτηκαν. Από τότε η ψυχή μου δεν μπορεί να γαληνεύσει.
Εδώ δεν είναι το σπίτι μου, εδώ δεν είναι η πατρίδα μου, εδώ θα είμαι πάντα ξένη μεσ' τους ξένους. Δεν περνάει μέρα που να μην συζητώ με τους γονείς μου για το αν θα τα τινάξω όλα στον αέρα και θα κάνω μια νέα αρχή στην Αγγλία, όπου θα σπουδάζω σωστά, θα βρω δουλειά, θα υπάρξει αξιοκρατία και θα πληρώνομαι σωστά. Με λίγα λόγια θα έχω αυτά που θεωρώ πολυτέλεια ενώ θα έπρεπε να είναι δεδομένα...Κάθε μέρα όταν γυρνάω στο μικρό μου δωμάτιο βλέπω την εκπομπή σου, βλέπω ειδήσεις διαβάζω άρθρα και ενημερώνομαι για την κατάσταση που επικρατεί. Κάθε μέρα που ξυπνάω προσπαθώ να με πείσω πως εδώ είναι καλύτερα να ζήσω. Με το χέρι στην καρδιά σου λέω πως δεν περνάει μέρα που να μην κλαίω για αυτή τη χώρα.

Εάν έχεις πάει με το πρόγραμμα ERASMUS καλώς σε δέχθηκαν...Εάν όμως έκανες αίτηση...Χμ...Σε δέχθηκαν για να σου πάρουν τα δίδακτρα...Χέστηκαν για το εάν είσαι καλή ή όχι.Προφανώς και δεν είναι το σπίτι σου ΑΛΛΆ πως κατάφεραν τόσα εκατομμύρια Ελλήνων να ζήσουν στο εξωτερικό και να κάνουν το εξωτερικό σπίτι τους;Εσύ αισθάνεσαι ξένη γιατί βλέπεις τον Άγγλο ως κάτι διαφορετικό...ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΣΎ,ΆΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΌΣ...απλό είναι...!

Όταν Νίκη στηρίζεις κομματικές παρατάξεις που είναι πρώτες στην ρουφιανιά πως περιμένεις αξιοκρατία;Όταν στηρίζεις κεφαλαιοκράτες πως περιμένεις σωστούς μισθούς;Κλαις για αυτήν την χώρα;;Για τα παιδάκια που πεθαίνουν από πείνα και βόμβες τις οποίες στηρίζει το ελληνικό κράτος ούτε λόγος;;;

Τη χώρα αυτή που μου την κατασπάραξαν οι άπληστοι πολιτικοί, που οι πολίτες της είναι σε απόγνωση, που έχει τα τεράστια της χρέη.

Έχει χρέη γιατί ΕΣΎ έδωσες την στήριξή σου σε λάθος άτομα...Απόγνωση των πολιτών;Όταν όμως απεργούν γιατί διεκδικούν τους λες τεμπέληδες και χαραμοφάΐδες!

Σκέφτομαι όλη μέρα πως θέλω να γυρίσω και φοβάμαι.
Να γυρίσω στο ελληνικό πανεπιστήμιο που σπούδαζα και να μην ξέρω πότε θα αποφοιτήσω ή αν θα κλείσει από έλλειψη χρημάτων;

Το δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο εκμαυλίστηκε όταν κάτι τύποι σαν εσένα αντί να υψώσουν την φωνή και να πουν όχι στα Κ.Ε.Σ,έλεγαν ΝΑΙ....Όταν οι κακοί αριστεροί και αναρχικοί γκρινιάζουν για αύξηση των δαπανών της παιδείας τύποι σαν εσένα λένε όχι...Μην κλαις λοιπόν....

Η δική μου η γενιά φοβάται, ξενιτεύεται όπως τότε με τις Γερμανίες και τις Αμερικές, σφίγγει τα δόντια κλείνει τα μάτια και πηδάει στο κενό.

Η δική μας η γενιά όταν μάχεται καθημερινά σε αμφιθέατρα και δρόμους για αλλαγή θετική του κράτους αυτού κάποιοι σαν εσένα,ντοπαρισμένοι με πατριωτισμό(ο πατριωτισμός είναι βλακεία επική γιατί κανείς δεν επιλέγει που θα γεννηθεί!)και δεξιοβλακώδεις ιδέες και τακτικές,προσπαθούν να αμαυρώσουν κάθε προσπάθεια....

Σας παρακαλώ μέσα από τον πάτο της ψυχής μου... ελευθερώστε την χώρα μου.
Μην με διώχνετε.. Αφήστε με να χαρώ τα χίλια της κάλλη.
Μητέρα, Πατέρα... θέλω να έρθω πίσω.

Ευχαρίστως αν την ελευθερώσουμε...Από κεφαλαιοκράτες,αστούς,τσιράκια των εκάστοτε εξουσιών...Η μαγκιά όμως κοπελιά είναι να μείνεις εδώ και να παλέψεις ενάντια στους δυνατούς...όχι να κλαψουρίζεις....


Δεν υπάρχουν σχόλια: